This friday, I'm in love!

När en halvtråkig dag på jobbet efterföljs av flängande från Kista > Gamla Stan > Bandhagen > Hammarby Sjöstad, hunger- och iverfjärilar i magen innan vi äntligen ses och får i oss vin, skratt och mat med de två närmaste just nu,
och middagen sedan i sin tur avslutas med att vi åker taxi hem till dig vid skogens slut, hand i hand hela vägen och jag vaknar klockan 04 av solens strålar ackompanjerade av dina snarkningar,
så känns det helt OK att påbörja fredagen med den underbara utsikten från ditt vardagsrumsfönster, en stenskön taxichaufför som berättar om sin uppväxttid i Tyresö samtidigt som jag beställer Elle McPhersonunderkläder i mobilen och njuter av vyerna vi passerar
och kommer en halvtimme tidigt till jobbet, så jag hinner göra en riktig håll-käftenfrukostmacka innan allt brakar lös, såna fredagar tror jag är lycka och jag hoppas på fler!




(Utsikten imorse..!)

Ikväll ska jag på fest, samma sak imorrn, dock anordnade av två helt olika vänner och innehållande folk från helt olika vänbubblor, förutom mig och Marie, då. 

Inför söndag hoppas jag att du håller löftet om grillning och våfflor vid skogens slut, det vore mer än härligt!


Kommentarer
Postat av: Matilda Berglund - Get fit - Beach 2012!

Åh vad glad jag blir när jag får höra att min blogg peppar någon! :D Det är bara att kämpa på, 10 veckor kvar till juni och Beach 2012! ;) Så du hinner nå ditt mål om du gå ner 1 kg i veckan!;)Få motionen till en vana.

Kram

2012-03-26 @ 11:23:19
URL: http://matildaberglund.devote.se/
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

sv: javisst, gör det :) jo jag kan nog bli ganska blek i dom färgerna också, är blek hur jag än gör typ hehe, men äsch, vill så gärna ha den färgen :D

2012-03-26 @ 15:17:18
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0