Endorfinracet!

Åh, vad jag är kär i min crosstrainer nu!

Körde både i onsdags och torsdags och tog nya personliga rekord både gällande belastning och tid, vilket känns otroligt härligt just nu!
Har aldrig tidigare varit med om en sån kick under träningen, jag ville aldrig sluta och det var först när det kändes som jag fick dubbelslag i pulsen, som jag steg av. ENDORFIN är skööööna grejer!


Lite fakta om min träning

* Var tränar jag?

Friskis & Svettis, oftast i Ringen eller Kista Entré, men ibland i City eller på Annexet på Kungsholmen.

* Hur ofta tränar jag?

1-5 gånger/vecka. Har haft lite uppehåll de senaste veckorna, men nu ska det bli bättre uppstyrt!
Siktar på att hålla 3 gånger/vecka minst.

* Varför tränar jag/vad har jag för mål?

För att tighta till kroppen inför min bästa väns bröllop den 30 juni. Målet är att komma i stl 38 på byxor/W29 på jeans till dess.

*Mitt utgångsläge:

Jag väger ca 77 kg och är 175 cm lång. Har stl 38 på överdelar och mellan 40-42 på byxor.


Lite fitspo på det? Jaaaa, vi kör!

 

och drömrumpan, kolla bara:


Kommentarer
Postat av: CAMILLA - vikt+mode

sv: JA fitnessfighten ska bli så jäkla kul!! och alla deltagares resultat är verkligen imponerande, hoppas jag lyckas också! jo när du har anmält dig till FF på worldofshape.se så får du ett inlogg och där har du ditt eget kostschema och träningsschema du ska även veckan innan fitnessfighten börjar ta bilder och lägga upp och även vikt, mått och vilopuls sen lägger du in samma saker efter månaden är slut för att vara med i tävlingen :) fråga gärna igen om du undrar något! och tack snälla för dina fina kommentarer, jag blev verkligen glad av dom! kram

2012-03-30 @ 16:25:17
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0