Delar av helgen(s shopping)

Jag är mycket nöjd med helgens shopping, som började i fredags strax efter 16:30 och avslutades i söndags ungefär samma tid.
Självklart hann jag med en massa annat kul också under helgen, jag är ju inte den som har råd att köra shoppingmaraton från fredag till söndag direkt, men det var en bra mening att starta med. Det är ju viktigt att bygga status och image och sånt där här på the Interwebs.

Det är iallafall vad jag har hört... ;)

Här är två bilder på valda delar av min lyckade shopping:





Det andra jag gjorde, men itne fotade nåt av alls nästan, var att gå på Bröllops- & Vinmässan i nacka Strand med mina närmaste(Marie,Erik och Mathias + Mathias kompis Tommie), äta en ok förrätt på hemma hos Kaj i Sjöstan innan killarna tröttnade och ville till Kungarummet på Operakällaren där vi åt en fantastisk 4-rättersmeny och gjorde slut på deras 2 sista flaskor Dom Perignon Rosé.. Ooops! ;)

Kan starkt rekommendera deras blodanka, den var heeeelt fantastiskt god, gudomlig(om man nu får säga så om mar? Jag få, bestämmer jag nu!) Det låter läskigt, men det var en otroligt fin och mör ankstackare vi fick på tallriken! :)

I söndags var jag på stan med Sara och fyndade en Bordeaux-röd cape till när det blir varmare än minusgrader ute.. Bilder kommer när de kommer! Sedan åkte jag hem till M & M i Sjöstan och hängde med dem tills det var sovdags.

Mycket bra helg, som vanligt på senaste! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Jag har inte heller så långt hår egentligen, fake :}

2012-01-31 @ 10:11:30
URL: http://linnlowes.com
Postat av: em

sv: det vet jag, men är inte helt nitisk (:

2012-01-31 @ 10:26:04
URL: http://matomspunnet.blogg.se/
Postat av: em

sv: jag gör också som du, försöker utesluta det "värsta" så gott det går men det är inte döden om man får i sig lite frukt och "otillåtet" grönt! gillar du lchf?

2012-01-31 @ 12:10:09
URL: http://matomspunnet.blogg.se/
Postat av: MALIN

sv: Tusen tack! Jag gillar färg, så det var roligt att du lade märke till det. :)



Fint armband förresten!

2012-02-07 @ 09:48:03
URL: http://tastebyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0