Today is friday!

Denna vecka har det varit mycket fokus på träning och tyvärr en del irritation över skuldfrågan när någon är otrogen, men nu blir det nog bättre snart.
PMS:en ska väl släppa nån gång? ;)

Men idag är det fredag och det firar jag med mintgrönt skrev, vit kabelstickad tröja, neonrosa armband och naglar samt svart oversize-kavaj. Alltid nåt, som det brukar sägas.




Ikväll blir det förfest med mina favorit-gays på Söder! Ska nog passa på att lämna igen papegojan Patrik till Sara då, han verkar sakna henne.. Juho ska få sin nya tekanna också, jag råkade ju smasha hans förra med en skåplucka när jag var hos honom sist..(Detta var även första gången jag var hemma hos honom...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0