Punschrulle + Friskis = Win..?

Måste bara lägga upp denna bild från gymmet igårkväll.




Undrar så många gånger om dagen hur folk tänker.
 
Hur tänker man när man tar med sig Punschrullar till gymmet? Äter man dem innan, som uppladdning inför ett hårt pass, eller vill man myla i sig dem efteråt som belöning?
Båda alterntiven känns ju ytterst tvivelaktiga, iallafall om man vill uppnå någon form av resultat av träningen som är kopplat till högre fysisk attraktionsgrad.

Jag är mycket skeptisk till att det är någon som vill gå upp i vikt, som tagit med sig denna fett- och sockerbomb som träningssällskap. Såna personer brukar, enligt min erfarenhet, jobba mer med endera proteinpulver eller stabbig 'riktig' mat, och inte bakverk.

Ytterst förvirrande och skumt.


Sedan undrar jag också litegrann hur mannen jag mötte på väg till tunnelbanan innan gymmet tänkte, när han köpte en mössa med Club Privé inbroderat i guldtråd med sirlig stil i pannan.

People - go figure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0