Mina mått

Igår körde jag morgonpromenad innan jobbet och så mycket jag orkade av afrodansen på kvällen, tyvärr inte mer än 30 minuter. Skäms som en hund för det idag, men jag klarade inte av att härda hela passet ut. :(
Körde några bakom-armhävningar mot en bänk i omklädningen som 'straff'/kompensation för min bristande kondition/ork.

Efter det gick jag till Kista Galleria i jakt på ett mellanmål, (jag hade inte ätit sen kl 12, så jag var riktigt hungrig!) och ett måttband för att kunna mäta mina resultat fram till dagen D: den 30 juni!

Mina nuvarande mått/utgångsläget ser ut som följer:
Byst: 89 cm
Midja: 75 cm(senaste gången jag hade det midjemåttet var i gymnasiet!)
Höfter/bredaste stället på rumpan/ridbyxan: 105 cm(!)

Mina målmått (baserade på standardtabell för damklädesstorlekar på storlekar.se)
Byst: 86-89 cm
Midja: 70-73 cm
Höfter: 96-98 cm (Kommer bli svårt, men satsar på att hamna på 100 iaf.)

Dagens träning:
Ca 20-30 minuter lår i maskinerna på Lilla Gymet hos Friskis City, eftersom jag missade mitt inbokade Indoor Walking-pass där med 5(!!) minuter! :( Ska iväg på mitt livs första skivstångspass nu, hoppas orken håller hela passet, så jag känner mig stolt efteråt, och rejält svettig!


Kommentarer
Postat av: Matilda - GET FIT/ BEACH 2012!!

Ja, jag var tveksam till LCHF men det känns skitbra nu!! Oj ska du inte väga dig förren sista juni. Jag har typ blivit besatt av vågen, jag väger mig varje morgon.....



Älskar träningsvärk för då vet man att man har tagit i och det har gjort någon nytta! :)

2012-04-25 @ 12:06:31
URL: http://matildaberglund.devote.se
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: tack för din kommentar!:) du är också duktig!! :) Hur mkt mer vill du ner? Kram

2012-04-26 @ 00:23:02
URL: http://Http://storblirliten.blogg.se
Postat av: nathalie

ja det lät fint:)

2012-04-26 @ 08:49:20
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Matilda - GET FIT/ BEACH 2012!!

nä jag vet att jag inte borde väga min varje dag men det har blivit så nu när jag håller på att gå ner i vikt, annar så gör jag aldrig det. Det är klart att jag har mätt mig också ;) Jag har också tagit bilder och provar kläder innan så jag kan se hur de sitter efter.

2012-04-26 @ 10:42:11
URL: http://matildaberglund.devote.se
Postat av: Matilda - GET FIT/ BEACH 2012!!

Idag vägde jag 70,5 kg och mitt mål är typ 67-68 kg, fast det beror ju helt på hur min kropp ser ut. Egentligen bryr jag mig inte om hur mycket jag väger (jag har alltid vägt mest av min kompisar då jag också haft mycker mer muskler)utan hur kroppen se ut! Tyvärr har jag kurvorna lite på fel stället (magen och kärlekshandtagen) så jag måste nog bli smalare än vad jag egentligen vill för att kunna få den kropp jag vill ha! Jag vill kunna ha byxor med låg midja och ha linne till utan att fettet sticker ut (så myk iaf..)!

2012-04-26 @ 14:25:05
URL: http://matildaberglund.devote.se
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: okej, jag förstår:) jag är ju sån som är kräsen med fisk å sånt.. Det låter så gott men jag klarar inte av det. Du kämpar på, det är bra.. Du kommer tighta till kroppen!:) kram

2012-04-26 @ 21:44:37
URL: http://storblirliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0