Andra gången gillt

Idag är jag nervös, eller pirrig, snarare.

Jag ska nämligen på andra dejten med en kille jag känt i över 2 år.
Första dejten vi någonsin hade slutade med början på vår kk-relation och sen dess har jag blivit lite kär i honom varje gång vi setts.
Det låter väl konstigt, kanske, men det känns alltid så bra när vi setts. Det är svårt att förklara sina känslor i skrift, men för mig har det ofta känts som vi delat mer än bara fysisk njutning.
(Men det är ju inte säkert att magkänslan alltid har rätt, även om det oftast är så..!)

Nu var det mer än 6 månader sen vi sågs eller hördes senast. Han hörde av sig förra veckan och nu ska vi ses på offentlig plats ikväll, för första gången sen allra första gången! Jag är spänd av förväntan och hoppas att det verkligen är så att han vill ses för att han vill lära känna mig bättre, inte bara för att han saknat vårt sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0