Veckans alla födelsedagsbarn

Denna vecka fyller väldigt många personer omrking mig år, så jag tror nog vi alla vet vad era föräldrar gjorde där mellan jul och nyår..! Mhi-mhi-mhi-mhi-mhimhi-mhii.. ;p

Måndag: Charlotte, som jag pluggade kurser med i Övik, grymt trevlig och smart tjej!

Tisdag
: Danny på Triada och Kasper från Köpenhamn; Grattis boys!

Onsdag
: Fina Belsam på Tele2 :)

Torsdag
: Min Täbyvän Mike, iallafall enligt fejan, men han själv säger att det inte är hans riktiga födelsedag.

Idag, fredag
: Eva-Mari som flyttade hit från Sandviken för 2-3 år sen och Evelina som jag jobbade tillsammans med på mitt första riktgia jobb här i stan. Grattis tjejer!

Söndag: John på vår avd, som hjälper mig och är snäll, än fast jag är sur och svär när det jävlas..



Hurra och stort grattis till alla er som fyllt och fyller år denna vecka!




Ikväll är det fördelsedagsfest hos Eva-Mari och imorrn är det fest hos Anna-Carolina och på söndag blir det brunch/fika med Miranda och feijna Leijna från Norrkan.

Fullt upp med mina lovely ladies heela helgen lång, just the way i like it! ^__^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0