Determination

Saker man gör när man stängt lekstugan:

1. Raderar sin profil på 'oseriösa kontaktsidan'

2. Slutar logga in på 'seriösa nätdejtingsiter' och Speedflirt

3. Raderar potentiella 'kandidater's telefonnummer ur telefonboken

4. Försöker sluta med dubbeltydiga uttalanden och överlag slutar med sexprat med alla utanför den innersta vänkretsen

5. Visar sin numera enda 'dejt' lite extra intresse via telefon

6. Blir lite svartsjuk och får jobbiga tankar, när ovan nämnda dejt sms:ar eller pratar om andra tjejer

Så gör man iallafall om man heter Linn och är van att seriedejta eller minst ha en 'kandidat' som backup och nu råkat bestämma sig för att det är färdiglekt ett tag.

Det där lät inte så charmigt eller bra, men så är det litegrann här, jag skriver inte ut allt om mitt liv på bloggen, varken positiva eller negativa saker, men vissa saker skriver jag och de är helt ärliga och direkt sprugna ur mitt eget lilla kortklippta huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0