Saker jag önskar att jag aldrig lärt mig

Here goes:

Luftrapa/rapa som en riktig karl.
Not so fresh, not so ladylike och absolut inte särskilt mysigt. Dock väldigt praktiskt när man har en gasig mage.

Tack Karro! (jag vet nog att du läser!)

Att känna mig bekväm med att prata om sex med alla möjliga.
Kan tyckas som något onödigt att ångra, men som tjej ger det ett lite mindre seriöst/väldigt lösaktigt intryck. Jobbar just nu hårt med mig själv för att lägga av med detta i största möjliga mån. Re-branding of myself is in progress. Orkar inte ha SEX inpräntat i pannan längre. I am more than that!



Tacket går till alla som pratat sex med mig genom åren, det här var helt onödigt att lära sig!

Att snusa.
Helt överflödigt, men ack så gott det är med godnattsnusen!
Saknar dock nicokicken man fick i början, men pallar aldrig vara utan så länge att grinigheten går över, för jag blir så sjukt sur när jag inte snasat på en dag eller två.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0