Intressant lekstuga




Igår skrev jag en status om att jag ska "stänga lekstugan" fram till våren, det var tydligen väldigt intressant för mina vänner, som gjorde den statusen till en av de mest kommenterade den här månaden.

Jag tycker att det är väldigt märkligt hur intressant ens sexliv kan vara för ens vänner!
Alla vill vara med och bestämma om jag ska hålla lekstugan öppen eller inte genom vintern.

Själv känner jag mig just nu mest less på alla sexfixerade personer som figurerar runtomkring mig. Det finns ju så många andra roliga saker i livet, så kom igen nu, vänkretsen!

Självklart är sex roligt och skönt, men när det blir något som alla tror är ens enda och huvudsakliga sysselsättning, så blir man jävligt trött, iallafall om man i det här fallet är jag. Trött på att alla andra vet så jävla väl precis vad man gör och inte gör med vilka och hur i sängen.

Nu stänger jag lekstugan, jag bestämmer mig nu. Inget mer snusk, trams och fulprat. Snacka inte sex med mig mer, jag har mer innehåll än att behöva vara någon med 'SEX' inpräntat i pannan. Vill jag prata om sex med nån, så tar jag upp det själv, men just nu är jag, som sagt, riktigt trött på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0