Fyrfärg

Denna vecka ska jag försöka ha minst fyra färger på mig varje dag, dels för att det är kul, men faktiskt mest för att reta min min kollega Mackan, som släppte kommentaren: "Man får faktiskt inte ha mer än 3 olika färger på sig/dag!"

Bullshit,
säger jag och kör på med mina färger.

Veckans färger hittills

Måndag: Svarta byxor, vit skjorta, knallrosa vid tröja och blommiga brogues med brunt läder på tå och häl, pistagegröna naglar.

Tisdag: Grå stickad klänning, blålila strumpbyxor, svarta hemmagjorda benvärmare, svarta stövlar och samma nagellack.

Onsdag: Svart långt linne, blå långklänning, rosa vid tröja(samma som i måndags), vita ullstrumpor och high tops.

Och ja, jag veet att det här inlägget hade varit mycket snyggare och roligare om det funnits outfitbilder, så jag ska försöka fixa det ikväll, om jag ids. (vet ni inte vad ids betyder, så får ni fråga närmaste norrlänning. There's always one around!)

Ikväll ska jag träffa Miranda och sen är det hårmodellsaudition för Schwarzkopf på Anglais mellan 18-19.
Vore kul att göra ngt nytt med håret, har haft i princip samma sorts frisyr i två år nu, och Schwarzkopf gör mig alltid aningens aningens snyggare än jag var från början.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha helt klart! Reta gallfeber på honom bara. ;-D

2011-10-05 @ 19:51:45
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Nathalie

vad tycker du om min outfit look a like idag?:D

http://liborius.devote.se/blogs/12948009/outfit-look-a-like.htm#WriteComment

puss!

2011-10-05 @ 20:20:23
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0