Bildbomb!

Här kommer bilder från söndagens förberedande färgningar och även från visningen på Lokomotivet i Eskilstuna.

Vi var totalt 15 modeller under visningen och nästan alla kom från Stockholm till Eskilstuna med buss runt 12-tiden igår. Resten dök upp mellan 13 och 15. Det var ovanligt många killar på denna visning, 6 st, och det var såklart  extra kul för oss tjejer.

Stort tack till alla härliga, som var med och gjorde måndagen den 10 oktober till en rikgtigt kul och lite mer glamourös måndag än vanligt!

Fick tyvärr inte med alla på bild och fler egobilder på mig efter scen-stylingen av mitt hår tillkommer, så snart jag lyckats redigera bort mina devileyes-pupiller!

Före-bild på mig

image description

Med milkshake-rosa färg i håret
image description

Efter första infärgningen av mitt 'sönderblonderade' hår..
image description



image description

image description

Fick lite mer färg, då det rosa inte riktigt "lyfte", så bra som frisörerna ville..


Så var jag färdigfärgad, 5 h senare.. Det tar alltid lång tid när man preppas inför visningar/kurser, eftersom det oftast är färre frisörer än modeller.


Straight to tillklippt med snaggade sidor och visningssmink!


Frisör-Ola kollar in Elina/Boy George




Snygga, uppsminkade tjejer: Jenny, Alexandra och Elina med Chris i högerperiferin


Amy Angelface


Lunch serverades kl 16-ish..






Ovanligt bra visningsmat: pasta med pesto, kyckling och citrussås.




Kolla hennes ögon, wowsa! Så jävla het!


Tomboy Litler innan jmitt hår skulle stylas på scenen..


Jag, som inte ens gillar gingers, älskar allt med hans look! Gulle! Charmtrollsleendet hjälpte såklart också till..




Waiting in vanity: Martin, Elina i full utstyrsel



Tant Raffa, som fick namnet med anledning av sin leopard-BH och den vulgära sminkningen Jörgen gav henne


Snygga Madde, som fick den orangeaste jackan


Alla snygga killarna med mr Spock/Håkan/Jim Carey fr Dum & Dummare i mitten


Gruppbild från utanför Lokomotivet.
Rickard, Elina, jag, Alexandra, Amy Angelface, Linda och Martin.

Kommentarer
Postat av: elina nilsson

naajs bilder snygging!!

2011-10-11 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0