Juice- & yoghurtlunch

Något så sliskigt och segt att äta få i sig!
Herregud, vad ickegott det var.
Min juice, som jag trodde skulle vara så god innehöll tydligen en massa lime, som i min mun smakar honung och inte alls sådär friskt och fräscht som alla andra tycker.. Detta gjorde att min lunchmåltid idag mest kändes jobbig och tung, eftersom juicen var den stora delen av det hela.. Uscha!
Har fortfarande inte lyckats sätta i mig hela litern. Ett hotande 3 dl-glas står här bredvid mig på skrivbordet och jäser.. Usch och huvva! (Det enda som smakar värre är den dagliga kaffekoppen med sockerbit. Smakar ju enbart beskt, lera och bleck!)


                                         

För övrigt kan lilla bittersnippan rapportera att det ringer som sällan förr här på kontoret, och att det är ganska frustrerande att känna sig hostnödig under ett helt 3-4-minuterssamtal med en kund som inte vill sluta prata, så att man kan lägga på och få hosta livet ur sig ett litet tag tills nästa kund ringer.. Men bara ganska.

Nu har jag klagat så mycket att jag funderar på om denna blogg inte ska få byta namn till Klagomuren istället, men det namnet lär ju vara taget redan..

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Klart jag bara inte kan gå in och ut. :) Jag städade så gott det gick, vilket var att typ dammsuga en smal, smal gång, våttorka där det gick att komma åt och göra rent badrummet. :)

2011-08-13 @ 16:05:39
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0