Fredagsbryt och lördagsångest i regnet

Igår var det ju fest hos Anna, men inte så stor fest som jag hade trott. Vi var 7 tjejer in alles, så det var mer en minifest med våra mått mätt,dock en väldigt mysig minifest! :)

Tyvärr så tappade alla peppen pga vädret, och jag tappade peppen för att jag failade och bröt.
Har fortfarande ångest för det!
Känner mig uppsvullen och fet som en blåval, bara pga några chips och kex med crème bonjour-ost på..

Men mest har jag nog ångest för att jag inte kunde väga mig innan jag åkte till Anna. Missade ju att väga mig i repan och sen visade det sig att Anna inte hade någon våg, så nu är jag like vis på om jag gått ner eller inte och innan jag vet vill jag inte bryta dieten helt. 

Does that make any sense at all?  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det sr bra kämpat ändå! Bara två dagar kvar ju så 11 dagar är stort!

2011-08-22 @ 10:09:55
URL: http://ylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0