Fastebrottet

Trött och slö var bara förnamnen på vad jag kände mig efter dagens fasta, herregud, vad seg man blir när man inte intar något annat än vatten en hel dag! My gosh!

Middagen lagades dessutom inte förrän kl 20! Lammkotlett med fruktsallad gjord på 1 banan, 2 apelsiner och ett stort äpple. Åt inte upp all frukt, men nästan.
Nu bubblar magen för fullt och jag har en smygande huvudvärk. Känner mig uppsvälld nu.. Kött och frukt var tydligen ingen hit på fastande mage.. Who'da thought!?

Imorrn är det kaffe, sockerbit och rostbröd som gäller igen, sen två kokta ägg, sallad och en liten skinkbit till lunch och en tomat, kokt broccoli och en frukt till middag. Ser faktiskt framemot en mer "baanserad" meny imorrn.
Kom nyss på att jag inte har mer sallad hemma, så det är tur att vi har ett lunchhak som säljer sallad i närheteen av kontoret! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0