Dag 4

Idag är första dagen som jag inte känner mig döende i förkylningssyndrom! Wohoo! :D

Idag är jag istället riktigt hungrig, vilket jag inte har något för, eftersom dagens lunch innebär en liter juice och 3 dl naturell yoghurt och middagen är ett hårdkokt ägg, en riven morot och en liten burk keso. Yippi-yummy!

Igår var det läskigt nära att jag gav upp, tänkte flera gånger om att "nu skiter jag i detta, det är inte värt det!", men sen kom jag på bättre tankar. Härda, härda, härda! Nu jävlar ska Limpan bli ett kex!



On a more positive note, så ska jag vara kattvakt åt sötaste Saga-baby hela helgen, när Marie och Mathias är i Övik och hänger. Det blir mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0