Homecoming

Det finns två frågor som mamma alltid brukar ställa när jag kommer hem:
1: 'Har du träffat någon trevlig kille?' ('Ja, många, men ingen som är speciell', brukar jag svara då)
2: 'Ska du inte flytta lite närmare, till Sundsvall, kanske?' ('Men jag trivs ju i Stockholm, mitt liv är där nu..')

Denna gång var det dock annorlunda, den första frågan kära mor ställde nu var:
'Har du ätit go'matn?' samtidigt som hon klappade mig på magen..
Jag kontrade med att fråga om hon tyckte att jag blivit tjock sen sist och fick 'Ja, litegrann..' som svar.


Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Haha, va! Brad Pitt? Dom är ju inte ett dugg lika, inte ens samma ögonfärg ;)

2011-11-14 @ 23:42:56
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0