Följ mig på Instagram istället

Ja, jag veeet att jag har varit dålig på att uppdatera här, men livet händer liksom snabbare än jag hinner skriva om det här.
Eller, rättare sagt: jag prioriterar att uppleva livet före att skriva ner alla tankar, händelser, känslor m m just här.


Vill ni ändå följa mig och min just nu väldigt träningsinriktade livsresa i bilder, så gör ni det enklast på Instagram för tillfället. Där heter jag nikkilinette(sök på @nikkilinette).

Puss och kram!



ps, ikväll kör jag veckans femte gympass: cirkelgym på Friskis & Svettis i City, imorrn kör jag mitt sjätte: cirkelgym på Friskis & Svettis Hornstull. Heja mig, right?! :D




Kommentarer
Postat av: A-K

Tack så mycket för komplimangen, blev jätteglad!



Förlåt för supersegt svar, du kommer säkert inte ens ihåg att du kommenterat på min blogg haha!

2012-05-18 @ 12:26:23
URL: http://nakupenda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0