Efterlängtad insikt

Igår kom den äntligen: insikten.

Insikten om att jag kan släppa dejten och gå vidare, för han har redan gett mig det som var tanken just denna gång.
Han gav mig motivationen till att ta ett steg jag behöver ta just nu, en spark i arslet, kort sagt.

Det bästa är att han gjorde det utan att själv veta om det och utan att ha någon särskild baktanke med det hela.
Helt utan att han visste om det, så gav han mig precis det jag behövde, plus några goda middagar och lite mys.



Nu känner jag mig befriad, motiverad och redo att gå vidare med högburet huvud in i nästa utmaning.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Det låter mycket klokt. :)



Och taaack för de fina orden. Glad jag blir. :)) Kram

2012-03-14 @ 11:18:02
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0