Överbyxor för våren

Ingen kan väl ha missat vårens stora trend, färgglada byxor, så därför tänkte jag i bästa modeblogganda lägga upp lite bilder här på bra och bärbara sätt att bära denna trend.

Bilderna kommer från WhoWhatWear.com

 



Gillar första looken, men jag hade nog själv valt en vit skjorta och inte en svart, och den tredje bilden äskar jag, färgjunkie som jag är!

Äger numera ett par knallblå babies, som jag snart hoppas får sällskap av ett par mintgröna alternativt riktigt turkosa som de här ovanför. Vilken färg på byxorna vill ni ha i vår?


Kommentarer
Postat av: sofia

i love the blue one ! so classy

s

2012-02-03 @ 13:59:37
URL: http://fashion-bakchic.blogspot.com
Postat av: Bodypalace

Hej! gillar du kroppsbilder kanske du gillar min blogg också eftersom jag driver en sådan blogg också som är väldigt populär då jag tar upp allt som rör ideal & kropp =)

2012-02-03 @ 18:04:24
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0