Taggad till tusen efter helgen

Tränade ett medelpass i lördags och sedan hängde jag med mina Tele2-tjejer Miranda och paulina hela eftermiddagen innan jag åkte hem, vilade och sen åkte in till stan igen med Erik för att möta upp Eva-Mari för biljard och flipper.
Träffade R på hemvägen, precis när vi skulle gå ner i tunnelbanan. Det var väldigt oväntat och kul!
En mycket bra lördag!


I söndags körde jag bröstpass med Bobby, som är den fittaste jag vet, sjukt jobbigt och kul, men lite knäckande också, eftersom jag är såå klen i armarna att jag knappt orkade ha några vikter alls i vissa övningar!




Känner av det idag, som bara den
Fick en massa pepp, träningstips och riktlinjer ang kost också, så nu är jag TUSENTAGGAD! :)

Sen blev det Iron Sky med vänfamiljen på sköna bion i Sickla på kvällen, sjukt rolig film med riktigt grym satir! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0