Tuesday's gone, wednesday too

Igår började jag dagen med att bli helt intrasslad i min sjal, så jag inte såg någonting, tappade min iphone i marken (denna gång med skärmen uppåt(win!) och sedan blev jag nästan överkörd av en buss på övergångsstället! Skön start på dagen, får jag säga..

Sedan var det business as usual på jobbet: många samtal, snicksnack, gnäll och pikar från kollegan och en hel del skratt. 
Vid 16-tiden fick jag ett lite mindre roligt privat samtal mitt i allt. Ett samtal som fick mig att tänka till litegrann när det gäller konsekvenserna av mina handlingar, både för mig själv och andra personer. Något jag definitivt borde göra oftare, men som jag tyvärr misslyckas med lika ofta. Att det ska vara så otroligt svårt att tänka efter före, jag förstår det inte!

Träffade upp Mike och Eva-Mari på Retro efter jobbet, blev en mysig stund med snack, vin och mat.
Tog ett samtal med personen som jag sårat, efter att jag lämnat mina vänner. Det var rätt känslomässigt, men jag tror vi är OK nu. Avslutade kvällen med en vaniljlatte på mitt favoritfik BelMondo innan jag åkte hem och spelade Wordfeud tills jag somnade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0