Vokabulärinventering

Hälsningsfraser, insmickrande sensuella tonfall, könsordsdominerade tourettes-utbrott, papegojmetoden, förolämpningar på låtsastyska, Leifi Polomeros-referenser och allmänt kall- och varmprat omger mig dagarna i ända.  

Tänkte först att detta inlägg skulle innehålla mina vanligast förekommande hörda och uttalade ord, men när jag börjat med listan, så märkte jag att det blev lite väl vulgärt och provocerande, så ovan beskrivning får räcka.

Inte så konstigt att man blir anklagad för att använda grovt språk av sina vänner..


Kommentarer
Postat av: Madde

svar: tack =) men egentligen har det inte hänt så mycket med vikten senaste 6 månaderna. Gick ner 21 kg på 17 veckor och sen har jag mest pendlat lite upp och ner 2-3 kg. Ha en bra helg

2011-10-14 @ 16:19:12
URL: http://finaldecision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0