Simultanitet

Ha! Att man kan tänka och känna samma sak så simultant, det är ju läskigt!

Hade gärna skrivit ut hippievännens sms-förklaring till varför han vill sluta ses här, men det känns varken rättvist mot honom eller mig själv, så jag låter bli.

Lättnaden över att vi båda känner att detta var fint, men inte menat för evigheten är stor. Hade gruvat mig inför att ta det samtalet med honom, men nu löste det sig nästan av sig själv.

En ny era börjar. En jävligt kräsen era.
Många tror att jag varit kräsen länge, men de som känner mig vet att jag är expert på att nöja mig med mindre än jag borde.
Nu är det dags för nya tag, ett nytt synsätt som är rotat i att jag faktiskt vet och känner mitt eget värde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0