Perspektiv

Jag satt kvar en stund på jobbet igår, slösurfade lite och drog mig allmänt för att lämna kontorets trygga vrå, och blev därför lite mer än önskvärt sen hem, så igår blev det inget bakande alls igår. istället blev det säsong1-avslutning av Dexter(jaa, jag vet att jag ligger långt efter..!) och Karatefylla på 6:an innan sängen kallade.

Trots allt hann jag ändå vara lite kreativ igårkväll, innan jag hamnade i soff-koma framför tv:n.
Fotade lövverk underifrån,det kändes som bra symbolik för att jag just nu är på jakt efter lite nya perspektiv på livet. (Ber om ursäkt för usel bildkvalité. Har ännu inte köpt en riktig, eller ens en digital-, kamera.)










Jag tycker bäst om den första och andra bilden. Bilderna är efterredigerade med en app som heter Camera+, som jag verkligen kan rekommendera om ni gillar att fota.


Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Vadå, är det massa fel i deras texter, eller hur menar du? För isåfall borde ju någon rätta det! Det är inget jag märkt av iallafall :)

2011-10-26 @ 17:13:44
URL: http://originalet.net
Postat av: Originalet

Svar:

Haha, det är väl bättre att du är grammatikgeek än osmart? ;) Som jag tydligen, för jag förstår inte vad felet är på den meningen? Haha.

2011-10-26 @ 18:24:36
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0