Hårmodellshora

Igår var det uttagning för Schwarzkopfs höst-/vintervisning i Eskilstuna på Anglais.

Jag gick dit med Marie och Miranda efter en trevlig fika i Gallerian och pratade med Chris, och efter ungefär fem minuter stod det klart att jag ska inställa mig kl 11.30 på söndag för att bli lite färgad och tillklippt innan vi åker buss till visningen i Eskilstuna på måndag.

Det ska bli så kul! Känns som det var riktigt längesen jag var hårmodell nu, även om jag och Marie kom fram till att det förmodligen inte var mer än 1 år sen..!

Chris kände igen mig direkt, när jag kom in i konferensrummet på Anglais, och det är väl inte så konstigt egentligen, eftersom jag upplåtit mitt hår och ansikte till deras experimentlusta ganska många gånger, men det förvånar mig ändå varje gång hon känner igen just mig.

Något sånthär kan jag tydligen förvänta mig på söndag/måndag:



Tyvärr är min lugg lite för kort för att få till det exakt så, men something along the lines borde det bli enligt Chris.

Det roligaste, förutom att det är sjukt skönt att bli ompysslad av duktiga människor en hel dag, är att se alla andra modellers förvandling. Återkommer med bildbomb på tisdag mest troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0