Hair tomorrow..?

Har bestämt mig för att försöka spara ut håret, iallafall till en kort page, men det känns såå jobbigt.. Kommer ta minst ett år att få ut det till en acceptabel läng. Och hur f***n kommer det se ut under tiden?! Men jag är just nu rätt trött på min nuvarande frisyr, som jag hållit på och klippt ner, till ur och sen färgat på och av, mörkt och ljust, hit och dit med jämna eller ojämna mellanrum.

Tänker mig nåt sånt här:

 eller

och ungefär/förhoppningsvis, såhär medans det växer ut:



Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: evelina

ja det får vi hoppas på, vart faktiskt förvånansvärt många som ville ställa upp, så de är kul! :) åh, tack så mycket!

2011-11-22 @ 18:03:27
URL: http://piicturethis.blogg.se/
Postat av: Originalet

Svar:

Det tycker jag verkligen du ska! Är så himla snyggt att matcha två oväntade färger. Typ rosa+röd, brun+orange, blå+brun... Skitfint!

2011-11-22 @ 18:04:57
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0