Balansövningar

Äter man ingen middag, så får man äta kärleksmums som kompensation, eller hur?



Det blir väl någon sorts balanserad kost? Alla säger ju att man inte kan få allt hela tiden, så då kör jag byta ut-metoden istället. ;)

Även om jag egentligen tycker att jag borde få allt hela tiden, men då skulle det förmodligen bli ultimate overload med tinningskott som resultat. Och det vill jag helst undvika. (Även om det tillfälliga överflödeslevernet skulle vara helt underbart tills det blev outhärdligt, det är en sak jag är säker på!)
Det skulle kännas så tråkigt att dö innan 30, tycker jag.

Annars då?
Jodå, det knallar och går, fötterna upp och huvudet ner, fullt ös - medvetslös och allt det där.
 
Har varit en sk 'dålig bloggerska' och inte uppdaterat sen i fredags, så det är egentligen här jag ska berätta om hur kul det var att vara full med kollegorna från gruppen på Söder i fredags, hur jobbigt det var att springa runt halva innerstan och leta en 60-talsklänning till maskeradfesten på lördagen, när jag var öm i både rumpan, svanken, höger arm och hade molande bakishuvudvärk, hur trött jag var när jag kom hem från shoppingen och att jag då bara ville sova och inte festa alls, att festen hos Tess & Maggan faktiskt var kul och att jag adopterade en papegoja som heter Patrik och numera bor i vårt rum på jobbet, kanske även en liten rad om att Tintin i 3D faktiskt var en bra och framförallt snygg film, även om jag garanterat hade uppskattat den 10 gånger mer utan 2 dagars festande i kroppen, men nu gjorde jag inte det.

Jag kommer blogga en bild på Patrik i hans nya hemmiljö i nästa inlägg istället!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0