Happy birthday to me!



Hjärtat är fyllt av kärlek, glädje och lycka av alla härliga människor som gett mig gratulationer, kramar och presenter idag!
Igår fick jag avsmakningsmenypå Wedholms Fisk  med vinpaket och skratt med en sideorder bestående av renaste kärlek  från mina närmaste vänner: Marie, Mathias och Erik, det var UNDERBART! Jag fick även en jättefin, ny röd läderhandväska av dem! ^_^

Jag bjöd på Sveriges i särklass fulaste tårta på jobbet idag, eller, som John sa 'en riktig barntårta'. God var den iallafall, McFlurry Ballerina Pepparkaka är en riktig toppenfyllning, alltså!



Av Mackan och John fick jag sen en riktigt fin sockerkaksform! Vilka killar, va?! ^_^ 

All kärlek till dessa underbara personer, som förgyllt och fortsätter att förgylla min dag idag!

Lyckan är så total att jag knappt ens finner ord!!


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Congrats! Och god fortsättning :)

2011-12-27 @ 23:26:29
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0