Enough is enough!

Usch, vad less jag blir på att vara sjuk, och usch vad tråkig denna blogg är med alla klagomål...

FÖRLÅT!
Tyvärr är det svårt att vara härligt happy när man ligger på ett konstant kaloriunderskott, samtidigt som man känner sig mer som en host- och snorfabrik än en sexy lady..
Jag blir tokig på att min förkylning inte släpper, och ja, jag inser att det måste bero på dieten(som jag inte ska bryta!) att jag inte blir frisk, men ändå, jag orkar inte vara sjuk mer nu. 
En vecka räcker. Enough is enough!

Se där, det fanns mer gnäll i kärringen, trots allt! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst Limpa!!!!!

2011-08-16 @ 12:27:10
Postat av: Linn

Tack för stödet, gullet! :)

2011-08-16 @ 14:01:45
Postat av: Gaymasen

Ska man vara fin får man lida pin.. ;)



Och tack! Jag gillade färgen på tröjan. Den var skön. Men ja. Vet inte varför jag köpte den. Brukar inte direkt inte köpa saker men ja inte denna gång. ^^

2011-08-16 @ 21:27:27
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0