Tomhet

Just nu känner jag mig inte på topp i något avseende alls, tyvärr. Känner mig tom inombords, som att jag är helt likgiltig inför livet och det om händer och sker runtomkring mig, som om jag var bedövad.
Obehagligt, läskigt och ovant för mig, då jag oftast känner att livet leker.

Vet inte vad det kan bero på eller hur jag ska bli av med känslan.

Vi var på Skeppsholmen i onsdags och såg T-Pain, Petter och min favorit The Streets, och då kände jag mig riktigt peppad och glad, men u efteråt är jag ändå lite låg..

Misstänker att det till stor del beror på att jag känt mig inkompetent och hopplös på jobbet på sistone, alldeles för mycket har blivit fel, och det påverkar tydligen mig mer än jag var medveten om..

Förhoppningsvis släpper det tills imorrn, när vi är ett gäng som ska till Skeppsholmen och kolla in mini-festivalen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0