Bestraffning

Har fortfarande ångest för att jag bröt dieten, så denna vecka har jag bestämt mig för att bestraffa mitt bryt med en egen variant av dieten:
En activia-yoghurt till frukost och en liten kaffe med sockerbit någon gång under förmiddagen
En smaksatt keso och två kokta ägg till lunch, ev en morot
Till middag toskansk tomatsoppa med fet-créme fraîche och ev morot/frukt till.

Väldigt lite kolhydrater och ganska lite kalorier, så det bör fungera för att hålla kvar
Har tyvärr fått med mig en aversion mot att äta normala mängder mat efter at jag bröt kuren, jag tycker helt enkelt inte att jag är värd att äta normal mat/normala mängder, eftersom jag bröt dieten i fredags.

Ätstörning light eller bara brytångest, det är frågan..


Kommentarer
Postat av: Madde

Bra fråga. Men jag har en till fråga: Är det du som är Limpan som har kommenterat i min blogg? :)

2011-08-24 @ 00:02:47
URL: http://ylen.blogg.se/
Postat av: Gisela

...men från den ljusa sidan - du får fortsätta blogga lite till! :) don't beat yourself up, som man säger.. ta en extra morot iaf.. :) heja!

2011-08-24 @ 21:36:20
URL: http://gnarsela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0